Δέσποινα Βανδή: Βραδινή έξοδος με τον σύζυγό της

Δέσποινα Βανδή: Βραδινή έξοδος με τον σύζυγό της Λαμπερή, ξεκούραστη
και προπάντων ευτυχισμένη στο πλευρό του συζύγου της, Ντέμη Νικολαΐδη, απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός την Δέσποινα Βανδή, πριν λίγες μέρες στο εστιατόριο Hamma, στη Γλυφάδα. Το ερωτευμένο ζευγάρι μαζί με φίλους του απόλαυσε ένα υπέροχο δείπνο στο ιαπωνικών γεύσεων ρεστοράν. Ανάμεσα στην παρέα  τους και η Χρυσούλα Κέρος, με την οποία συνεργάζεται για τη συλλογή των ρούχωνChip & Chip by Despina Vandi
Η Δέσποινα Βανδή, ιδιαίτερα ευδιάθετη, για τη συγκεκριμένη έξοδό της, φόρεσε ένα εφαρμοστό κόκκινο φόρεμα που αναδείκνυε το καλλίγραμμο και γυμνασμένο κορμί και έφερε την υπογραφή της Γωγώς Μαστροκώστα! Το κόκκινο χρώμα στο Τ-shirt προτίμησε και ο Ντέμης Νικολαΐδης και το ζευγάρι έδειχνε και ενδυματολογικά απόλυτα ταιριαστό. Λάτρης της ιαπωνικής κουζίνας η τραγουδίστρια απόλαυσε τα εδέσματα που παρήγγειλαν και ήπιε το αγαπημένο της κρασί. Δίπλα της, ο σύζυγός της, που την περιποιόταν διαρκώς.
myself.gr
Κάνε Like και εσυ για να τα βλέπεις πρώτος!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις