Ριάλιτι σταρ παραδέχεται ότι έχει κάνει 10 πλαστικές σε μια μέρα!

Ριάλιτι σταρ παραδέχεται ότι έχει κάνει 10 πλαστικές σε μια μέρα! Συμμετέχει στο ριάλιτι σόου "The Hills"
. Όμως, αν για κάτι είναι γνωστή, αυτό δεν είναι άλλο από τις πλαστικές επεμβάσεις, στις οποίες έχει υποβληθεί.
Ο λόγος για τη Χέιντι Μόνταγκ.
Τι κι αν είναι μόλις 27 ετών; Η ίδια παραδέχεται ότι έχει κάνει 10 πλαστικές μέσα σε μια μέρα!
Μάλιστα, πρόσφατα, προχώρησε σε επέμβαση για να μικρύνει σε μέγεθος τα εμφυτεύματα, που είχε βάλει στο στήθος της, μιας και είχε αφόρητους πόνους στον αυχένα και στην πλάτη.
"Με τον καιρό είχαν αρχίσει να μου κάνουν δύσκολη τη ζωή", εξομολογήθηκε η Αμερικανή ριάλιτι σταρ και εξήγησε: 
"Δεν μπορούσα ούτε να πλύνω τα πιάτα, ούτε να προσέχω το σκύλο μου ούτε και να καθαρίσω το σπίτι μου. Έπρεπε ακόμα να σταματήσω να δουλεύω ,καθώς μου ήταν δύσκολο να κάνω δραστηριότητες, όπως τρέξιμο ή κωπηλασία".
Τώρα, δηλώνει μετανιωμένη και αν μπορούσε θα γυρνούσε το χρόνο πίσω για να μην κάνει τα ίδια λάθη…
"Φυσικά και μετανιώνω για τις πλαστικές, που έχω κάνει μέσα στα χρόνια, νομίζω τότε ήμουν τόσο μικρή και η ζωή μου ήταν τόσο ασταθής με όλα όσα συνέβαιναν και όλη την πίεση που δεχόμουν. Άφησα τον εαυτό μου να γίνει θύμα και άκουγα ότι έλεγαν οι άλλοι και έγινα ανασφαλής.
Ο γιατρός έκανε όλες αυτές τις επεμβάσεις να ακούγονται τόσο εύκολες και τελικά κατέληξα να περάσω όλο αυτό τον πόνο… Αν έπρεπε να γυρίσω πίσω και να το ξανακάνω, σίγουρα δεν θα το έκανα ξανά και σίγουρα δεν το συνιστώ!".
news.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις