Συγκλονίζει η κόρη του Paul Walker: Τον «αποχαιρετά» και γράφει: «Ήταν ο ήρωας μου. Ο αληθινός μου ήρωας»

Συγκλονίζει η κόρη του Paul Walker: Τον «αποχαιρετά» και γράφει: «Ήταν ο ήρωας μου. Ο αληθινός μου ήρωας»

Μόνο θλίψη και συγκίνηση μπορούν να προκαλέσουν τα λόγια της 16χρόνης κόρης του
αδικοχαμένου, Paul Walker, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο!
«Όταν ήμουν μικρή, μου έμαθε να περπατάω, να χαμογελάω και να μην τα παρατάω ποτέ. Τον αγάπησα πριν ακόμα μάθω τι είναι η αγάπη. Ήταν ο ήρωας μου. Ο αληθινός μου ήρωας. Θα βρίσκεται πάντα στην καρδιά μου. Κλαίω την ώρα που γράφω αυτό . Έφυγες αλλά θα μείνεις αξέχαστος. Αναπαύσου εν ειρήνη μπαμπά!», γράφει η Meadow Walker στην προσωπική της σελίδα στο facebook ενώ πόσταρε και μια φωτογραφία με την λεζάντα: «Σ'αγαπώ μπαμπά».

Σχόλια

  1. Μη γράφετε ότι σας κατέβει στο κεφάλι.Μόλις πέθανε ο πατέρας της.Εκείνη θα άνοιγε πριν 2 ώρες λογαριασμό στο facebook μόνο και μόνο για να γράψει αυτό?Κάποιος ψυχάκιας που δεν έχει τι να κάνει είναι και ασχολείται με τις ζωές των άλλων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις